Πολλές φορές σε κουβέντες μας με εδραιωμένες στο χώρο επιχειρήσεις, υπάρχει ο φόβος σχετικά με τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου.

Αμφιβολίες + ερωτηματικά, όπως:


• Μήπως ο κόσμος δεν θα με αναγνωρίζει;
• Μήπως δεν θα του αρέσει αυτή η αλλαγή;
• Μήπως τον τρομάξει;
• Να κάνω κάτι κοντά σε αυτό που έχω; … αλλά αφού δεν μου αρέσει

Το σωστό είναι από την αρχή να γίνει ένα λογότυπο ξεχωριστό, δυναμικό και διαχρονικό, το οποίο να διαφέρει από τη μάζα και τον ανταγωνισμό και να εκπροσωπεί πλήρως την ταυτότητα της επιχείρησης. Οι περισσότερες επιχειρήσεις που είναι νεοσύστατες κάνουν εξ αρχής μια εταιρική εικόνα που τους αντιπροσωπεύει! Τι γίνεται όμως μετά από χρόνια; Αυτό ακριβώς μπορούμε να δούμε τώρα με τις επιχειρήσεις που έχουν χαράξει δεκάδες έτη πορείας – επιτυχίας και τώρα νοιώθουν την ανάγκη να ανανεώσουν ή ακόμα και να επαναπροσδιορίσουν την εταιρική τους εικόνα, αλλά φοβούνται!

Χαλαρώστε … είναι φυσιολογικό!


Είναι φυσιολογικό όταν άνοιξε μια εταιρία το ‘‘1980’’ να θέλει να αναπροσαρμόσει την εικόνα της!!! Είναι ζωντανός οργανισμός και όπως εξελίσσεται η ίδια η επιχείρηση, έτσι πρέπει να εξελιχθεί και η εταιρική της εικόνα.

ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ! 


Και ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ να σχεδιαστεί ένα λογότυπο, όπου θα σας ικανοποιεί ως αποτέλεσμα και θα είναι
• δυναμικό
• σχεδιαστικά άρτιο, ώστε να εφαρμόζεται παντού ΣΩΣΤΑ
• επικοινωνιακά σωστό… να σας εκφράζει πλήρως και να αντιπροσωπεύει αυτό που εσείς πρεσβεύετε!!!
• και κυρίως διαχρονικό, γιατί το λογότυπο απαιτεί απλότητα και concept 😉

Το σίγουρο είναι ότι θα είναι μια αλλαγή, όπου θα έχετε τον πλήρη έλεγχο, αφού θα είναι αποτέλεσμα μιας νέας για την επιχείρηση στρατηγικής!

Το θέμα είναι να γίνει ΣΩΣΤΑ!


Το αν θα αλλάξει ριζικά ή όχι εξαρτάται από την ίδια την επιχείρηση και τη στρατηγική που θέλει να ακολουθήσει, δηλαδή ΕΣΑΣ! Ο επαγγελματίας γραφίστας που θα αναλάβει αυτό το έργο καλείται να αντεπεξέλθει και στις δύο περιπτώσεις αρκεί να υπάρχουν σαφείς οδηγίες και γραμμές στρατηγικής που θα ολοκληρώσουν αυτό το έργο.

… και ΝΑΙ, είναι μεγάλο το κόστος άρα και η απόφαση… Είτε επιλέξετε μια ελαφριά ανανέωση είτε καθολική // ριζική αλλαγή θα πρέπει να αλλάξει παντού … στις επιγραφές, στα φορτηγά, τις στολές, το website, τις κάρτες, τα επιστολόχαρτα και όπου αυτό ακολουθεί και επίσης θα πρέπει να εφαρμοστεί παντού σωστά.

Το ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:


Το αποτέλεσμα κρίνεται σίγουρα από την συνεργασία της επιχείρησης με τον γραφίστα!
Η επιχείρηση πρέπει να εμπιστευτεί τη γνώμη και τον σχεδιασμό του γραφίστα που ο ίδιος επέλεξε και ο γραφίστας πρέπει με τον σχεδιασμό του να επικοινωνήσει σωστά αυτό που ο πελάτης του πρεσβεύει!

Το ΘΕΤΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:


Από τη στιγμή που κι εσύ έχεις αναγνωρίσει αυτή σου την ανάγκη για εξέλιξη ΜΗΝ ΤΟ ΦΟΒΗΘΕΙΣ! …γιατί θα το διαφημίσεις, θα το επικοινωνήσεις και θα το υποστηρίξεις με τέτοιο έξυπνο τρόπο που ο πελάτης σου θα νοιώσει ασφάλεια, γιατί θα του δείξεις ότι είσαι μια υγιής επιχείρηση που σέβεται τον πελάτη της και ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ!!! Σκοπός μας, λοιπόν είναι να αιφνιδιαστεί ΘΕΤΙΚΑ !!!

Μήπως ήρθε η ώρα λοιπόν; Make it happen!